Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 18 april 2010

Doosje gemaakt

Beste allemaal,

Donderdag 15 april 2010 heb ik bij anita een workshop spelen met inkt gevolgd en heb daar hele leuke dingen geleerd, het was super.
we hebben heel wat afgelachen en heel veel geleerd.

Het doosje wat ik daar heb gemaakt zal ik later op de dag nog even plaatsen, hier alvast een voorbeeld van een doosje wat ik vrijdag zelf heb gemaakt.

De stempel is uit mijn winkeltje (kat met grote bos bloemen)
Ingekleurd met distress inkt (black soot, worn lipstick, wild honey,)
Het rondje is bewerkt met paarse distress inkt en de ink blending tool (ook te koop in mijn winkeltje)
Achtergrond is met spelbinders getamponneerd met distress inkt worn lipstick.
En versiert met primer flowers wit(versiert met de blending tool)
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

groetjes
Hobby-Angel

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel