Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 23 juli 2010

COPIC CIAO!!!!! Wat geweldig

Hallo allemaal,

Na dat ik de copic sketche had geprobeerd, wou ik natuurlijk ook wel even weten wat de copic ciao allemaal in petto had voor mij....
Nou ik kan je vertellen, ik ben er helemaal weg van en zeker wat betreft de prijsverschillen van de sketche en de ciao, ga ik toch maar voor de Ciao, dus heb deze ook gelijk ingeslagen voor in  de winkel.
Dit mag niemand missen.
In Oktobter ga ik zelf een workshop volgen zodat ik ik hier in ook workshops kan gaan geven, ben erg benieuwd en heb er veel zin in.
Het volgende kaartje is een sterkte kaartje voor een maatje van mij wiens kat is doorgereden..


De achtergrond is van pepper and friends.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn :
Haar: E57, E33, Vleugels: E53, Gezicht/handen: E51 (randen), E50 uitwrijven, Truitje: B32, B12, Jurkje: RV21, RV10, Laarzen: RV21, RV10, Zonnebloem:E51,Y11.
Verder ben ik voor het beetje schaduw effect er nog overheen gegaan met de copic nr 0.
Verder is het erg belangrijk dat je stemelt met Memento inkt, stazon gaat namelijk vlekken..
De Copic Ciao markers zijn momenteel te koop in mijn winkeltje, dus ik zou zeggen kom even gezellig een kijkje nemen en ik hoop dat ik ook JOU kan aansteken met deze geweldige verslaving.
groetjes Angelique

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel