Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 2 april 2011

een vrolijk roze kaartje :)

Goedemorgen allemaal,

wat is het weer een heerlijke zonnige dag vandaag zeg, we gaan zo lekker even naar de pup toe, en dan nog een weekje en dan mag hij mee naar huis :)

ik heb gisteravond nog even een kaartje gemaakt voor het zusje van dat meisje wat vorige week ziek en geopereerd was want die vond hem zo mooi, dus haar belooft dat zij er ook een van me krijgt en dit is hem geworden :)

ik wil jullie ook nog hartelijk danken voor de reactie op mijn thee doosje, was er zelf ook er blij mee dat het zo leuk gelukt was :)

ik wens iedereen een hele zonnige dag toe

Lieve groetjes
angelique




2 opmerkingen:

Karin zei

Hello Angelique,
Heel mooi kaartje. En ook je theedoosje is prachtig.
Mag ik je een raad geven voor je pup? Vraag dat de fokster een stuk (oude)doek meegeeft vanuit het nestje. Zo heeft je pup nog de vertrouwde nestgeur als het bij jou is. (ben zelf fokster geweest).
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Hallo Angelique,
Daar kun je toch alleen maar vrolijk van worden...van zo'n fleurig en "bloem"ig kaartje.
Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel