Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 juni 2011

samen aan de knutsel...

Hoi allemaal,

gisteravond was ik begonnen met een kerstkaartje en zoon lief (2,5 jaar) wou ook heel graag een ho ho kleuren zo noemt hij de kerstman ahhahahahahaa.
Nou voorruit dan maaaar hij wou ook heeeeel graag met mama's stiften aan de gang, nou vooruit dan, hij is wat dat betreft weer heel erg precies, dus ook niet hart duwen op de punten en daarbij de copics kunnen ook wel wat hebben.

maar goed mijn kaartje is nog niet af, maar het kaartje van onze kleine joey wel, hier wat foto's van gisteravond

lieve groetjes
angelique
                                                                                     Joey aan het kleuren

                                                               beetje groen erbij....
                                                          en dit was  uiteindelijk het resultaat :)

4 opmerkingen:

Jopie zei

Nou Joey ik vind je kaartje helemaal geweldig dat heb je mooi gekleurd hoor en nu mamma nog.
groetjes Jopie

Annemarie en Merit zei

wat een pracht creatie heeft die kleine gemaakt..leuk hoor!!

Anke zei

Dat ziet er gezellig uit. Heel leuk gemaakt van je zoontje.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
liefs Tessa & Anke

Anoniem zei

Hee Angelique,

Heb buikgriep en ben heel duizelig! Hmm en dat met dit weer( zweet me ook helemaal kapot...) kan wel 6x douchen per dag hahaha:o

Mis je wel hoor!!

Groetjes Steffie

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel