Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 21 juli 2011

Een nieuwe uitdaging: Vlaggenlijn

hoi allemaal,

Zo vandaag lekker een dagje bij pa en ma vertoeven, heerlijk heer, wordt je altijd weer lekker verwend met eten enzo hiihihihihihi.
Toen ik bij mijn ouders de tuin in liep dacht ik(durf het bijna niet te zeggen) maar kreeg echt een beetje een nazomer/herfst gevoel, beetje zon, beetje bewolkt, lekker tempratuurtje maar ook wel weer wat fris zeg maar, echt zo het begin van de herfst en het einde van de zomer.

nouja goed ik heb dus een nieuw kaartje gemaakt voor de nieuwe penny black challenge dit keer was het thema vlaggenlijn.

ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

groetjes
en een fijne dag vandaag
angelique








9 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

hij is leuk geworden, mijn inzendig voor de challenge ligt hier zo een beetje half inmekaar..wil niet echt vlotten. Wat heerlijk kan dat zijn he zo verwend worden door pa en ma en je weer even kind te voelen...dikke kus Peet

Kath Stewart zei

adorable card..thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

Petra zei

Hij is erg leuk geworden meid!!
Gr. Petra.

Chantal zei

Dat berichtje laat ik graag achter! Want je hebt een superkaart weer gemaakt zeg! Groetjes, chantal

debby4000 zei

Gorgeous and so cute too.
Thanks for joining us at Penny Black Saturday Challenge.
luv
Debby

chantal en sygrid zei

schitterende kaart angelique
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Crealin zei

Hey Angelique,

bedankt voor je lief berichtje op mijn blog, ik kan zo van die reacties genieten. Zo leer ik ook jouw blog kennen.
Ik vind je penny black kaart zo leuk, ik heb dezelfde set en zou er echt ook eens een kaartje mee moeten maken want dat zijn echt toffe stempels.
Die charm past er perfect bij ;)

Hopelijk tot heel gauw en geniet van je weekend!

Groetjes,

Lins

ps ik ben ook je volger geworden hoor ;-)

Terry zei

Hoi Angelique, wat gaaf zeg je kaartje echt heel leuk geworden en ja een vlaggenlijn superessss Kom je ook een kijkje nemen op mijn blog? ik wordt natuurlijk volger bij je hoor.....veel liefs Terry

Marlies zei

Leuke kaart, Angelique!
Groetjes, Marlies

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel