Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 11 juli 2011

kerstkaartje met penny black snowball fun

hoi allemaal,

nu al de mussen bijna bewusteloos van het dak vallen, heb ik me toch gewaagd aan een kerstkaart en ik moet weer zeggen dat het een leuk kaartje is geworden, mocht je vragen hebben of opmerkingen, zou ik het leuk vinden als je deze plaats.

ik zie jullie wel weer

lieve groetjes
angelique        
http://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.com/2011/07/penny-black-saturday-challengeweek-159.html                          




6 opmerkingen:

Kath Stewart zei

this is so sweet angelique...thank you for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

chantal en sygrid zei

schitterend kaatrje angelique
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Sandra zei

Hoi hoi,
Kon eindelijk volger worden vorige week lukte dit, ik heb even rondgeneusd op je blog maar je maakt prachtige kaarten hoor!!!!
Groetjes sandra

debby4000 zei

Love your gorgeous, cute Christmas card.
luv
Debby

Petra zei

Wat een super leuke kaart meid!!
Gr. Petra.

Helen zei

Fabulous card - love your snowy tree!
Thanks for joining us at the Penny Black Saturday Challenge!
Helen x

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel