Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 13 augustus 2011

Fijne vakantie

Hoi allemaal,

zo hier weer een kaartje van mij, dit keer een kaartje voor mijn moeder, zijn heeft nu lekker vakantie, dus heb haar met dit kaartje een hele fijne vakantie toegewenst.
ook dit keer waag ik weer een gokje voor de penny black saterday challlenge.
Ik zou het leuk vinden als je weer een berichtje achter laat op mijn blog voor dit kaartje.
Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe of een fijne vakantie, hier is de vakantie ook nu begonnen dus lekker dagjes weg en hopen op veel zon.
Lieve groetjes
Angelique





10 opmerkingen:

jenny zei

Beautiful card Angelique....love the sweet mouse and all the heart details x
Thanks for joining us at Penny Black Saturday :)

Jenny xx

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend schattig kaartje.

gr annemarie en merit

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje angelique
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Kort og Søm zei

A beautifull card you have made! :O)

mandy zei

wat een leuk en lief muisjes kaart heb je gemaakt!
Geweldig hart ook zou ik ook wel in mijn bezit willen.
groetjes mandy
Het bedeltje is ook er mooi waar heb je die vandaan???

Judith Slegers zei

mooi kaartje zeg!
groeten Judith

Sarpreet zei

gorgeous card - love the sweet image and papers, thank you for visiting my blog

Beth zei

Wow this is so pretty, I love the textured heart shape and this stamp is so cute! Thanks for joining in with the Penny Black Saturday Challenge!

Love Beth xx

Kath Stewart zei

such a pretty card angelique...love the textured heart..thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

debby4000 zei

Oh this is so cute, wonderful details and sweet PB image.
luv
Debby

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel