Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 11 september 2011

mijn aankopen op de beurs

hoi allemaal,

zo hier eindelijk weer even een berichtje van mij, ik ben natuurlijk vrijdag even heerlijk naar de beurs geweest en heb er lekker geshopt, het was super, en kan niet wachten tot ik met mijn spul aan de slag kan hihihihi,
nou hier wat foto,s ben benieuwd wat jullie er van vinden, oja, ik heb ook nog een leuk kaartje geplaatst, voor iemand die net oma is geworden, zou het leuk vinden als je daar ook nog een reactie achterlaat.

nou hier komen de foto's :)

lieve groetjes
angelique




3 opmerkingen:

miriam zei

Je bent goed geslaagd zie ik veel plezier met je nieuwe spulletjes
gr miriam

stempelfreaks zei

Wat een onwijze leuke spulletjes heb je gekocht. We zijn benieuwd naar al je creaties er weer mee.
Groetjes Astrid & Larissa

Fieneke zei

Heerlijk hè al die nieuwe spulletjes! Ik heb jouw blog ook gevonden en ben gelijk volger geworden. Groetjes Fieneke

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel