Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 27 september 2011

mijn eerste mini album

hoi allemaal,

komende vrijdag is mijn moeder jarig en wou haar eens iets anders geven als een kaartje, ik besloot om een mini album te maken, gister avond had ik dus een workshop hiervoor, wel jammer dat ik me ziek voelde, maar wilde dit zo graag voor mijn moeder doen, dat ik toch gegaan ben en met dit als resultaat, ik ben er zelf helemaal verliefd op geworden, het was super gaaf om te doen en heb de smaak al goed te pakken zeg maar hahahaha.

zij maakt ook boekjes op aanvraag, dus wil je meer informatie, kan je haar altijd even mail, haar adres:
margakalkman@hotmail.com


zou het leuk vinden als je weer een berichtje achter laat.

lieve groetjes
angelique












7 opmerkingen:

vercyn zei

Hoi Angelique,
Wat een prachtig album heb je gemaakt. Hij staat ook op mijn te doen lijst. Je moeder zal er wel heel blij mee zijn.
Groetjes,
Laura.

Corrie zei

Wat een schattig boekje is het zeg heel leuk gedaan en dat voor een eerste boekje!!!!niet slecht hoor integendeel.

groetjes Corrie

De Creakeet van Peet zei

nou meid, ik vind hem super goed gelukt en je mams zal er heel blij mee zijn...beterschap Peet

Jolanda zei

Hee Angelique,

Wat een gaaf projestje heb je weer gemaakt. Helemaal super!!!
Wat zal je moeder er blij mee zijn zeg...TOP!!!
Groetjes van Jolanda...en nog steeds beterschap hoor!!!

miriam zei

wat een prachtig album
beterschap
gr miriam

chantal en sygrid zei

wouw wat een schitterend album
echt heel erg mooi
liefs chantal & sygrid

Mariëtte zei

Mooie tag op de voorpagina!

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel