Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 januari 2012

mannen kaart en nog een kaartje

Hoi allemaal,

Zo hier eindelijk mijn eerste 2  kaartje van het jaar 2012 ik kon niet wachten, dus vandaag gewoon ff lekker aan de slag gegaan, en dit is het geworden.

bij http://lovescrapping-ans.blogspot.com/ is er een leuke candy te winnen als je voor 1 van de jarige of allebei dat mag ook ;) een kaartje maakt en stuurt.
Je kunt er een leuke prijs mee winnen, namelijk een cadeau bon van crealies, dus zeker de moeite waard.

dit zijn mijn eerste kaartjes, deze is voor haar en haar man, ik heb een forever friends en een WEE stampeltje gebruikt het papier is van magnolia en van MME.
het labeltje is ook van magnolia.



lieve groetjes en een fijne dag
angelique


en deze is voor haar man het vissertje :-)


3 opmerkingen:

miriam zei

2 leuke mooie kaartjes
gr miriam

Ballie (Bennarda) zei

Het zijn super mooie , lieve kaarten.
groetjes Bennarda (Ballie)

jolanda zei

lieve kaartjes

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel