Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 5 april 2012

en weer een nieuw kaartje

Goedemorgen allemaal,

zo hier eindelijk weer even een kaartje, ja ja dat heeft een tijdje geduurd, maar ben weer up to date en klaar voor kaartjes maken, hoewel ik wel heel erg verkouden ben of het is de hooiokoorts die weer gaat beginnen :(
maar goed dat houdt me zeker niet  tegen om een kaartje te maken we hebben een hoop jarige deze maand, dus aan de slag dan maar, hier is er alvast 1 voor mijn tante, zij wordt 50 jaar en geeft 1ste paasdag een groot feest.
ik zou het leuk vinden als jullie weer berichtje achter laten

Matriaal: Distress inkt spiced marmalade.
Vlinders van hero arts stamp & dies
Hero arts silhouette grass.

wat zijn de stempels van hero arts toch prachtig he, ben er helemaal weg van.

lieve groetjes en alvast een vorlijk pasen
xxx
angelique




2 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

heel erg mooi gemaakt en weet je wat me gelijk te binnen schoot...als je het kant weg haalt heb je ook een hele mooie condoleance kaart maar das mijn mening. Echt super mooi...knuf peet

Anke zei

Wat een prachtige kaart.
liefs Tessa & Anke

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel