Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 april 2012

Flowers and butterfly

Hoi allemaal,

Nou wat een vies weer zeg vandaag, het is hier vanmiddag gaan regenen en niet meer droog geworden bah niks aan dus, maar wel lekker knutsel weer ;)

vandaag een kaartje voor mijn schoonmama want die is bijna jarig.

gebruikte materialen:

Penny black stempel butterfly kiss
Voor de loss vlinder links onder clearstamps van kaisercraft tigerlilly
de tekststempel is van viva stamps
De vlinder bewerkt met clear embossingpoeder.

verder is het papier gekleurd met de distress inkt (de pads)

de stempels zelf zijn met de distress markers gedaan is het geen plaatje, wat een geweldige markers zijn dat  zeg.
ik heb mijn copics de deur uit gedaan en de distress markers komen hier steeds een beetje binnen :)

ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

lieve groetjes en een fijne avond
angelique



en de binnenkant


10 opmerkingen:

Marga50 zei

Ziet er erg leuk uit. Groetjes Marga.

marion zei

Wauw wat schitterend !! Liefs, Marion

martina's kaartjes zei

het is een prachtige kaart ! maar eh... m'n copics wegdoen, neen hoor, ikke nog ni !
grtjs, martina
x

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
erg mooi gemaakt.

veel liefs Angelique

debby4000 zei

Lovely, beautiful card.
luv
Debby

Jeany zei

Een hele mooie kaart Angelique, vooral de binnenkant vind ik super mee verwerkt!!!

Knutselschuurtje zei

Erg mooi hoor. deze stijl vind ik ook mooi.
groetjes
Frieda

Jocelyn aka JoBear2 zei

Hi Angelique,

Thank you for stopping by my blog and for your lovely compliments about my cards - and thank you for becoming a follower too :-)

I see that you love a lot of the same stamps that I do! I really love this card - the flowers are coloured so beautifully and look like I could pick them and put them in a vase!

{{hugs}} Jocelyn
Instead of Ironing Blogspot

Cath Wilson zei

Ooh, this is beautifully done x

Mariëtte zei

Heel mooi, vlinders he daar hou ik wel van!

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel