Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 10 mei 2012

weer een hero arts kaartje

Hallo allemaal,

wat een raar weer is het toch vandaag he, toch warm maar geen zon en veel wind en regen hier aan de kust.
maar goed, wel tijd om mijn kaartje ff af te maken waar ik gisteravond aan begonnen was:)

ik kreeg deze 2 stempels gister binnen de achtergrondstempel is van hero arts musical collage en de voorste kaart is ook van hero arts bird in circle.

alles weer bewerkt met distress inkt.

ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden,

verder wil ik jullie ook erg bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. :)
vind het super leuk om jullie reacties te lezen

lieve groetjes
angelique





7 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

het word eentonig meid maar ook dit vind ik weer een schitterend kaartje...op naar de volgende :-)..knuf peet

Gery zei

Je zegt:"Weer een Hero Arts kaartje".
Ik zeg:"weer een plaatje van een kaartje".
Zonder gekheid, hij is echt heel mooi geworden in die zachte tinten.
Groetjes Gery

Mariëtte zei

Mooie kaart en mooie zachte kleuren! Het blijven de mooiste stempels vind ik Hero Arts...

marion zei

ohhh da's een mooie !! schitterend ! Liefs, Marion

Odetta zei

Hallo Angelique,

Wat een prachtige kaart, ik heb deze stempel ook!

Even een reactie op jouw lieve berichtje op mijn blog: de vogeltjes zijn van Prima Marketing. Het zijn shabby chic resin treasures die bewerkt heb met inkt en daarna op de kaart heb vastgeplakt.

Lieve groetjes, Odetta

Anja's weblog zei

Ik vind je kaart schitterend. De hero arts stempels zijn prachtig en je hebt ze mooi verwerkt.

Groetjes
Anja

Unknown zei

wat een snoeppie zeg je kaartje ik kan niet wachten te mn stempel er is:))
xox
linn

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel