Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 30 januari 2013

beterschap

Hoi allemaal,

Als eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten WELKOM ALLEMAAL :-)

Zo hier dan eindelijk mijn eerste kaartje voor het nieuwe jaar, (sorry)
Nu mijn zoontje 4 is en hij naar school gaat heb ik wat meer tijd om wat aan de freubel te gaan dus dan gaan we dat maar eens doen he,

Dit keer is het een kaartje geworden van Whiff of joy, met henry de muis, is het geen plaatje?

Ik heb het afdrukje ingekleurd met copic markers en het papier is van Maja Design, Vintage Summer Basics, het is echt prachtig papier.

Verder is het kaartje versiert met wat bloemen en strik en en bedeltje.

Hij is voor mijn oom, die is met glazen wassen van 4 hoog naar beneden gevallen, hij heeft daarbij gebroken oogkassen en een schedelbasis fractuur en gebroken pols aan overgehouden, beetje jammer allemaal, ondertussen zijn we nu 2 weken verder en gaat het allemaal al een stuk beter gelukkig, dus is dit kaartje naar hem toegegaan.

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.

lieve groetjes en een fijne avond
Angelique






6 opmerkingen:

marion zei

Beterschap voor je oom, voor dit soort kaartjes is er niemand beter dan Henry muis :). Leuk dat je hem ook aan de binnenkant gebruikt hebt. Een heel lief kaartje, liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita zei

Wow dat zal een behoorlijke val zijn geweest zeg. Fijn dat heet wat beter gaat. Hij zal je mooie kaartje waarderen.

Gr. Anita

Angelique zei

wat een mooi kaartje.
Ik denk dat je oom er erg blij mee zal zijn.
veel beterschap voor je oom.

veel liefs Angelique

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Prachtige kaart voor deze vreselijke val
mijn broer is ook glazenwasser dus hoog werk 5 kinderen en dan denk ik altijd weer als ik hem voorbij zie schuiven brrrbals het maar goed gaat !
Fijne dag vandaag
Gr. Sonja

anita01 zei

Och wat knap je hier gelijk van op zeg, ;o))))

Warme groetjes,
Aniet XXX

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel