Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 5 juli 2013

eindelijk weer een kaartje The secret garden

Hoi allemaal,

Zooo eindelijk een kaartje van mij, ja ja mijn hobby kamer is zo goed als klaar, moet nog wel ff het eea ophangen enzo dus daar komen de foto's nog van, ik wil hem helemaal af hebben hihihihihi, maar ik ben er al wel super blij mee :)

Nou hier een kaartje, de stempel is van whiff of joy, uiteraard weer een henry de muis, het blijft een schatje toch.

het achtergrond papier is van de serie G45 van de Secret garden, het is echt prachtig papier.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, zou het leuk vinden als je een reactie achter laat :)

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend, want het gaat mooi weer worden (eindelijk hihihihihih)

lieve groetjes en tot een volgende keer

Angelique









2 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Jocelyn aka JoBear2 zei

Hello Angelique,

Thank you for visiting my blog and for your lovely comments - they were so sweet :-)

I really love your card - it's so gorgeous. LOVE the sweet image too - I shall have to add that one to my Wish List :-)

Jocelyn x
Instead of Ironing Blogspot

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel