Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 12 november 2011

label boekje en een candy

hoi allemaal,

wat zag ik  nu????? wat een leuke verrassing, ik heb de 100 volgers gehaald, helemaal trots ben ik hoor, helemaal super.

vandaag een hele leuke dag gehad, we zijn met joey naar de sint wezen kijken en ja hoor, meneer zegt: kom, we gaan sinterklaas koekjes halen en loopt zo naar zwarten piet, helemaal leuk natuurlijk :)

hier wat foto's.....

                                                                        met papa en de pieten op de foto
                                                       sinterklaas doet high five met joey
                                                                     op de foto met piet.
                                                                  samen met mama op de foto
                                                                             


nou je snapt het was super leuk.

verder heb ik ook nog een label boekje gemaakt, is mijn eerste label boekje hij is wel leuk, maar de volgende ga ik toch wat beter doen hoor :).....










en dan nog de 100 volgers, wat leuk zeg, tja dat vraagt natuurlijk om een blog verassingscandy.

wil je mee doen met de candy, moet je wel ff volger worden of zijn van mijn blog en een berichtje achter laten en jezelf een nr geven, dus de eerste reactie is nr 1 en zo door,vermeld ook de candy op je blog (met het me to you beertje), zodat ik er weer meer volgers bij kan krijgen.ik laat mijn zoontje dan de lootjes trekken op zaterdag 19 november en wie weet ben jij de gelukkige.

groetjes en een fijn weekend

angelique

4 opmerkingen:

Durvina zei

Wat heerlijk om die foto's te zien van de ontmoeting met Sint & Piet.
En wat een gave creatie!!!
En natuurlijk doe ik graag mee met je candy, en ik ben de eerste
dus :nr1

groetjes, Durvina

Angélique zei

Wat leuk gemaakt met dat mooie papier. Een candy heerlijk.... nr 2dan maar?
Groetjes Angelique

Jolanda zei

Nou Meis...ik doe ook mee hoor...dan ben ik nummer 3...Hopelijk krijg je snel meer mensen die mee doen aan je leuke candy.
Groetjes van Jolanda

Anke zei

Wij doen ook mee hoor en zijn dan nummer 4. We zetten hem gelijk op ons blog
liefs Tessa & Anke

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel