Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 5 februari 2012

magnolia label voor sandra

Hoi allemaal,

vandaag weer een creatie af, dit keer geen kaartje, maar een label, ik kreeg het nieuwe magnolia stempeltje binnen en wou er gelijk mee aan de slag en dit is het geworden, dit labeltje is voor een hobbymaatje van mij die jarig is.

Het afdrukje is weer ingekleurd met copics en verder gewoon wat leuke lintjes en tierenlantijntjes erbij gedaan,

zou het leuk vinden als jullie weer een berichtje achter laten

lieve groetjes en een fijne zondag uit het witte berkel en rodenrijs
angelique






7 opmerkingen:

Carla zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Carla zei

Wat een ontzettend leuke label.

Daar zal Sandra wel heel blij mee zijn

Groetjes Carla

Little K Smith zei

Hello Angelique
Thank you for your lovely comment on my blog! You have some beautiful work on here, lots of gorgeous details! :)
Kelly.x

patricia zei

Wat een mooie label wie zou daar niet blij mee zijn.
Veel liefs Patricia.

Anja's weblog zei

Wat een hartstikke leuke label. Leuke kleurtjes heb je ook gebruikt.

Groetjes
Anja

debby4000 zei

Oh this is so beautiful, what a sweet Tilda.
luv
Debby

verascrap zei

Hoi Angelique,
wat een leuke label/tag heb je gemaakt...een schatje hoor.
groetjes, vera

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel