Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 10 juni 2012

baby kaartje 3d

Goedenavond allemaal,

zo hier eindelijk weer een berichtje van deze kant het is even stil geweest op het blog maar het is hier in huize nienhuis weer erg druk geweest.
Alles versieren voor de voetbal(oooh was niet goed gister :(  ), verder bij wat maneges geweest want ik zit er aan te denken om te gaan paardrijden, mijn eerste les gehad bij een manege maar werd daar gelijk in het diepe gegooid dus daar maar niet meer naar toe, nu sta ik op de wachtlijst bij een andere manege en dus rustig afwachten.
vandaag heerlijk genoten we zijn bij de boerderij in zoetermeer geweest (geertje) wat een geweldige ervaring was dat, je mag daar zelf de babygeitjes voeren met een flesje melk echt een super ervaring, zal van de week ff wat foto's gaan plaatsen.
maar in het weekend ook nog even lekker bezig geweest hoor, dit keer geen stempelkaart (afkicken hihihhihi) maar een 3d vel van eline wat zijn ze lief zeg, ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden

alvast bedankt en een fijne avond
lieve groetjes
angelique





4 opmerkingen:

Gery zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je hier gemaakt.
Alle complimenten.
Groetjes Gery

marion zei

Wat een lieffie en zo mooi die houten letters. liefs, Marion

Sigrid Klingenberg zei

Ik vind het een super leuk baby kaartje. Daar is de ontvanger zeker blij mee.

Groetjes

Sigrid

Mariëtte zei

Wat een lief en mooi kaartje heb je gemaakt!

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel