Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 juni 2012

FIJNE VADERDAG

Goedemiddag lieve bloggers,

wat een weer he vandaag, nouja we zullen maar zeggen dat het goed is voor de plantjes ;) wel lekker knutselweer hihihihihi.
ik heb een kaartje voor mijn paps gemaakt, voor de vaderdag, weer een stempeltje van woj wat zijn ze toch lief he, de henry's oooh kan er geen genoeg van krijgen.

verder komt het uitgestanste hekje ook van woj vandaan.

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
lieve groetjes



en een fijn weekend
angelique


5 opmerkingen:

marion zei

ahhhh wat een schatje. Henry blijft keigaaf om te gebruiken, zelfs voor een vaderdagskaartje. Liefs, Marion

Gery zei

Voor zo'n superschattige kaart laat ik heel graag een berichtje achter zelfs.
Wat is'ie ontzettend leuk geworden!!!
Gewoon alles eraan is leuk.
Kan niets anders zeggen.
Groetjes Gery en een fijne vaderdag voor de paps die deze kaart krijgt.

Janny zei

Ik vind hem super, en ik denk dat je vader er heel blij mee zal zijn, liefs Janny

anita01 zei

Even koekeloeren bij je hoor, je bent vast ook druk met je huisje he ;o) Maar wat ik hier zie heb ik bewonderd hoor, geweldig leuk soms de herkenning van de warme groetjes erin enig enig!!!!!

Warme groetjes,
Anita

ps de babykaart is verkocht, sorry kan hem niet meer showen... maar maak hem nog wel een keertje opnieuw, als er extra tijd over is hi,hi,...doeggies;o)

Anneke zei

Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! Deze stempeltjes zijn echt super leuk he :) Groetjes Anneke

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel