Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 10 oktober 2012

eindelijk mijn eerste kerstkaart

Hoi allemaal,

zo daar is ze weer hoor, pfff waar blijft de tijd, wordt er gek van, vanmorgen eindelijk eens de tijd genomen om er even goed voor te gaan zitten om aan mijn eerste kerstkaart te gaan werken, en dit is het geworden, het papier is van de nieuwe magnolia collectie van a christmas story.
de tilda op schaatsen is ook zoooo lief, dan een mooie mal van marianne design en de randjes wit gemaakt met de distress marker picket fence.

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, het is een soort envelop kaart geworden, ik vind het zelf erg leuk, zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat op mijn blog, ik wil echt weer wat actiever gaan bloggen want ik mis de blog wereld erg, wel heb ik al veel gekeken en ga ook snel weer wat berichtjes achter laten want dat verdienen jullie zeker met de prachtige kaarten die ik voorbij zie komen.

ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe.

lieve groetjes angelique







3 opmerkingen:

marion zei

Wauw wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

Janny zei

Wat een lieve kaart zeg, en het recept voor de thee is ook niet verkeerd, je vroeg naar de stempel op mijn kaart, ik zou echt niet weten hoe ze heet, je kan haar kopen bij Doe@ding, liefs Janny

Liz's creative corner zei

Gorgeous creation, lovely image and colours, love your blog background too, hugs Liz xx

Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel