Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 30 maart 2015

Een kado voor oma

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer.
Dit keer een de kado mal gebruikt van Doobadoo, Super leuk om te gebruiken, helaas had ik geen tijd meer voor de enveloppe.

Ik heb hem versierd met het papier van shaby, De stempel is van Wild Rose super schattig toch die nijntjes, ik vind ze super.
Ze zijn ingekleurd met distress inkt, verder uiteraard glitter :)
Ik heb ook nog even een foto erbij gedaan van wat mijn zoontje er van heeft gemaakt, helemaal geweldig toch :)

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groetjes en tot snel weer
Angelique





donderdag 12 maart 2015

Nieuwe ATC kaartjes gemaakt

Setje 1 Vogels

Setje 2 Kattebel

Setje 3 Roze uiltjes

wie komt er ruilen :)




kaartjes 1 en 2
kaartjes 3 en 4

donderdag 11 december 2014

kerstkaarten voor 2015

Hoi Allemaal,

zo hier ben ik weer met mn kerstkaartjes, heeft even geduurd, maar ik heb wel weer wat, dus weer ff op mn blog zetten :)
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Het is weer wat heel anders dan vorig jaar, dit keer geen stempels gebruikt, maar mis ze toch wel, dus volgend jaar toch weer met de stempels, en misschien een combi van :)
Lieve groetjes angelique






























dinsdag 30 september 2014

kaartje voor mama

Hoi allemaal,

ja ja daar ben ik weer, met een kaartje voor mijn moeder, die is vandaag jarig en dan moet ik natuurlijk wel een kaartje maken :)

ik heb het weer gehouden bij mijn favoriete papier van graphic 45 botanical tea.
Ik vind het zo een geweldige lijn,

ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden, ik heb hem ook wat bewerkt met wat glitter, daar ben ik gek op en mijn moeder ook ;)

ik wens jullie een fijne avond en tot snel weer

groetjes angelique



vrijdag 19 september 2014

hier weer een nieuw kaartje

Hoi allemaal,

zo ik schaam me bijna hoe lang ik al niet op mijn blog ben geweest, het ontbrak me echt aan inspiratie en had te veel drukte hier momenteel.
Maar nu eindelijk weer eens een kaartje,
Het is gemaakt van de paperpad van Graphic 45 Botanical tea, tjonge wat is dat een prachtig blok zeg, ben nu bezig met nog een kaartje hiervan een een boekje.
Ik heb voor de zekerheid nog maar een nieuw blok besteld, ik vind hem echt super.

ook zitten er een paar plaatjes in van de blok Graphic 45 secret garden, ook een prachtig blok trouwens.

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, iets anders als wat jullie gewent zijn, dit keer helemaal zonder stempels ;)

ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat :)

ik wens iedereen een fijne avond en een goed weekend.



groetjes angelique

woensdag 1 januari 2014

hoera 6 jaar

Lieve allemaal,

als eerst wil ik bij deze iedereen een super gezond, gelukkig en zeer creatief 2014 toewensen.

ik hoop dat jullie allemaal een leuke dag en avond hebben gehad gister, vanaf vandaag kan het normale leven weer beginnen, dus ik zeg: kaartje plaatsen :)

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, deze kaart was voor een meisje die 6 was geworden, ze was er erg blij mee.

het is een forever friends stempeltje geworden en is ingekleurd met distress inkt.

ik wens jullie een fijne dag toe voor vandaag

groetjes en tot ziens
angelique







Over mij

Mijn foto
Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Netherlands
Mijn naam is Angelique en ben bijna 30 jaar.(24-2) Ik ben gelukkig getrouwd met klaas en heben een zoon joey van 13 maanden oud, verder hebben we 4 katten, 3 mannen (max, spike en boomer) en 1 vrouwtje(daisy),2 valkparkieten, en 2 catharina parkieten en om het compleet te maken nog een aquarium met zoetwatervissen. Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten, eerst 3d en nu heb ik de stempel verslaving te pakken. Het meest werk ik met cute stempels, dit zijn stempels zoals magnolia, Penny Johnson ,Whiff of Joy, Sarray key ed. Verder vindt ik het inkleuren met distress inkt erg leuk, ook het inkleuren met aquarel potloden en geurloze terpetine is erg mooi. Ook werk ik graag met glitter, dat geeft de kaart altijd weer een extra tintje vindt ik zelf. Nou dit was het wel een beetje zo, als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen. groetjes en een fijne dag angelique Hobby-Angel